Mittwoch, 10. Oktober 2012

Autumn jackets part 1 : CAPE

In den nächsten drei Tagen werde ich versuchen euch zu zeigen,wie man auch im Winter modisch und gut aussehen kann.Außerdem möchte ich mit diesen Inspirationen manchen die Auswahl erleichtern,falls sie noch nicht wissen,welchen Jackentyp sie für dieses Jahr auswählen.Meine neue Lieblingsjacke ist mein Cape aus dem Second Hand Laden ( Post dazu hier : http://goldschnee.blogspot.de/2012/09/autumn-is-coming.html),daher fange ich mit dieser Jackenart heute an :) ENJOY !

In the next following days I will present you some jackets in which you will look trendy and good although it's winter or autumn. These inspirations could also help some people that have the problem to decide which jacket is the best one for the autumn.My favourite is the cape which I have bought in the second hand shop   ( Post here :http://goldschnee.blogspot.de/2012/09/autumn-is-coming.html).That is the reason why I am starting with this type.ENJOY !


@ Pinterest